Meniu Uždaryti

SEMINARAS “ATLIEKŲ SUSIDARYMO APSKAITA BEI LYDRAŠČIŲ RENGIMAS GPAIS”

Vis keičiant ir dar planuojant keisti GPAIS sistemą ir jos reglamentavimą, kyla vis naujų klausimų, vis sudėtingesnių GPAIS naudojimo situacijų. Šiame seminare dalyviai bus supažindinami su GPAIS susijusiais apskaitos,  aplinkosauginiais  ir naujo reglamentavimo klausimais.

2019 05 15 Alytuje, Studentų g. 17 organizuojamas seminaras skirtas atliekų darytojams (autoservisams, statybinėms įmonėms, ligoninėms, pramonės įmonėms ir pan.):

ATLIEKŲ SUSIDARYMO APSKAITA BEI LYDRAŠČIŲ RENGIMAS GPAIS

Dienotvarkė:

Registracijos laikas: 09:45-10:00 val.
Seminaro pradžia: 10:00 val.
Kavos pertraukėlė: 11:30-12:00 val.
Seminaro pabaiga: 14:00 val.

SEMINARO PROGRAMA:
1. Bendroji dalis:

1.1. GPAIS paskirtis ir struktūra.
1.2. E. paslaugų gavėjų indentifikavimas, įmonių registracija, atstovų priskyrimas GPAIS.
2. Atliekų darytojo registracija:
2.1. Atliekų darytojo registracija (kriterijai bei pagrindiniai principai).
2.2. Sutartys su atliekų tvarkytojais (reikalavimai bei supažindinimas su Atliekų tvarkytojų valstybiniu registru (ATVR)).
2.3. Atliekų susidarymo vietos registracija bei duomenų koregavimas GPAIS.
2.4. Atliekų sąrašo naujausi pakeitimai (8-ženkliai kodai). Pradinių atliekų likučių suvedimas bei duomenų koregavimas GPAIS.
3. Atliekų vežimo procedūros GPAIS:
3.1. Atliekų darytojo, vykdančio atliekų susidarymo apskaitą, perduodamų atliekų lydraščių rengimo reikalavimai. Atliekų vežimo procedūros nuo 2018-01-01.
4. Atliekų balansas:
4.1. Sukauptų (laikomų) atliekų peržiūra, duomenų atnaujinimas.
5. Atliekų apskaita:
5.1. Atliekų apskaitos taisyklių pakeitimai nuo 2019-01-31.
5.2. Atliekų susidarymo apskaitos žurnalų formavimas, naujų įrašų kūrimas, koregavimas, šalinimas GPAIS. Dažniausiai daromos klaidos.
5.3. Suvestinių formavimas, patvirtinimas bei atšaukimas GPAIS.
5.4. Atliekų susidarymo apskaitos ataskaitų formavimas ir teikimas GPAIS.
6. Klausimai-atsakymai.

Seminaro kaina: 115,00 Eur. Mokymų dalyvis gaus: metodinę medžiagą el.formatu, seminaro dalyvio pažymėjimą, vaišes kavos pertraukėlės metu.

Būtina išankstinė registracija el.paštu: reda@motyvatoriai.lt arba +370 677 36332. Jūsų registracija bus patvirtinta tik gavus apmokėjimą.


________________________________________________________

DĖMESIO!!!

DALYVIO KEITIMO, DALYVAVIMO ATŠAUKIMO IR PINIGŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

  • Dalyvio vardas ir pavardė gali būti tikslinami / keičiami ne vėliau kaip likus 5 dienoms iki seminaro.
  • Jei dalyvavimas atšaukiamas likus ne mažiau kaip 30 kalendorinių dienų iki seminaro grąžinamas 100% sumokėtas dalyvio mokestis.
  • Jei dalyvavimas atšaukiamas likus ne mažiau kaip 14 kalendorinių dienų iki seminaro, grąžinamas 50% sumokėtas dalyvio mokestis.
  • Jei dalyvavimas atšaukiamas likus 7 ir mažiau kalendorinėms dienoms iki seminaro, dalyvio mokestis negrąžinamas.

________________________________________________________

 

Lektorė:
Ingrida Dubauskienė
– aplinkosaugos magistrė, turinti beveik 15 metų patirtį aplinkosaugos bei atliekų tvarkymo srityje. Atliekanti pilnus įmonių aplinkosauginius auditus, padedanti parengti įvairią su pakuočių ir atliekų apskaita susijusią dokumentaciją bei konsultuojanti įvairiais aplinkosauginiais klausimais.  Pirmoji Lietuvoje pradėjusi vesti Vieningos gaminių, pakuočių ir apskaitos informacinės sistemos (GPAIS) funkcionalumo mokymus gamintojams ir importuotojams, atliekų darytojams ir atliekų tvarkytojams bei padedanti įmonių vidines apskaitos sistemas pritaikyti prie GPAIS reikalavimų.

 

Daugiau informacijos:  el.paštu: reda@motyvatoriai.lt arba +370 677 36332

 

Galite parašyti mums savo kontaktus žemiau ir mes patys su Jumis susisieksime: